Us presentem la campanya “I tu, jugues en català?” amb la col·laboració de Plataforma per la Llengua, que té per objectiu donar a conèixer l’oferta dels 700 jocs i joguines en català i estimular-ne la venda i l’ús gràcies a la col·laboració dels establiments adherits.
La campanya busca la complicitat de petits i grans, que podran participar en el Joc del Roc, un joc d’enigmes virtual i premi (lot de jocs i joguines en català).“I tu, jugues en català” es presentarà a:
1/12: Festa per al joc i la joguina en català 2012
11/12: Acte de presentació a càrrec de la directora general de Política Lingüística i presidenta del CPNL, Yvonne Griley, i del director del CNL de Barcelona, Jordi Manent.
15 i 16/12: Festival Dau Barcelona de jocs de taula en l’àmbit europeu per garantir la presència de jocs i joguines en català: http://www.totsobredaubarcelona.info/
Per a més informació, podeu consultar els enllaços següents:
http://www.cpnl.cat/jocs/
http://www.jocsijoguines.cat/jocs-joguines/?keywords=Paraula+clau&CATEGORY2=8&edat=3
http://www.cpnl.cat/media/upload/pdf//e_volander___cara_b_editora_128_7843_1.pdf

