La Junta Directiva de l’AFA està formada per:
- President/a: dirigeix i representa l’associació
- Tresorer/a: porta el control de la part econòmica de l’AFA
- Secretari/a: s’encarrega de la documentació de l’associació
- Vocals: membres d’alguna comissió de l’AFA amb veu i vot a les reunions de Junta
En els moments que s’estimi necessari, una figura de vicepresidència farà costat a la presidència.
Tal com indiquen els Estatuts en cas de quedar vacant algun dels tres primers càrrecs caldria dissoldre l’associació.
La Junta de l’AFA es reuneix un cop al mes, de setembre a juny, a l’Escola o en línia i en un horari que convingui als seus membres. Uns dies abans de la reunió es penja l’ordre del dia a la web.
En aquestes reunions les diferents comissions de treball exposen els avanços sobre la seva activitat i es prenen decisions sobre les qüestions que presenten els membres de la Junta, a excepció de les que per Estatuts cal decidir en Assemblea.
TOTS els socis estan convidats a participar-hi, tenint en compte que no es tracten temes personals o queixes ja que aquests s’han de dirigir a la comissió que les pot atendre.
En cas de fer-se alguna votació només hi tenen vot els membres de la Junta directiva. La resta de socis només hi tenen veu.
