Volem compartir amb tots vosaltres per donar-vos a coneixer aquest vídeo realitzat per nens, que reflexa de quina manera pot afectar als nostres fills el Decret del Ministre Wert:
Hola,
us envio a tots els meus contactes aquesta petició que hem obert a change.org sobre el Decret del Ministre Wert sobre les substitucions del professorat a l’ensenyament públic. És una campanya iniciada des de l’AMPA del cole on van els meus nens i que va acompanyada d’un vídeo, que en un to divertit i satíric, deixa en evidència la irracionalitat i els efectes del Reial Decret Llei 14/2012. NO US HO PERDEU!. Està tot fet per mares i pares, nenes i nens del cole. El vídeo està en català però s’ha subtitulat en castellà i s’ha traduït el text que acompanya la petició al gallec i al èuscar perquè el Decret és d’aplicació a tots els nivells de l’EDUCACIÓ PÚBLICA i a tot l’estat. També us passo els links a facebook, twitter… Per tecnologia i entusiasme del grup impulsor que no quedi!
No acostumo a passar correus massius però crec que val la pena fer un esforç i que és una petita batalla (en el contexte que vivim) que es pot guanyar. Per començar està tenint molt d’èxit en els mitjans de comunicació i sembla-ser que la Consellera d’Educació vol “millorar” una mica el decret.
Animeu-vos a compartir la campanya amb tots els vostres contactes (i a lincar-la en les xarxes socials,) per tal d’ajudar-los a descobrir, entre rises, perquè és tant important acabar amb la broma pesada que suposa exposar les classes a quedar-se repetidament sense tutor o especialista fins a 10 dies lectius.
