Programa créixer en família

Benvolgudes famílies del Provençals,

Teniu l’oportunitat de participar en el programa de suport a la parentalitat “créixer en família“. Un programa formatiu dirigit a orientar, reforçar i donar eines a les famílies per exercir el seu paper educatiu de forma positiva, amb l’objectiu de potenciar el reconeixement i la confiança en les pròpies capacitats dels progenitors.

El programa ofereix cicles de tallers, que pretenen ser espais d’intercanvi d’experiències entre pares i mares amb fills i filles d’edats similars, guiats per professionals experts en la formació de famílies en què les prioritats són reflexionar en relació amb per què educar, què fer i com fer-ho.

El programa consta d’un taller de 6 sessions de dues hores setmanals, adreçat a famílies amb nens de 6 a 12 anys, al voltant de temàtiques i conceptes com ara: afecte, autonomia, autoritat, estratègies educatives, resolució de conflictes, responsabilitats en l’àmbit domèstic, el lleure i l’entorn, el paper educatiu de l’escola i la família extensa, etc. L’ultima trobada serà una sessió monogràfica realitzada per un expert, on les famílies participants hauran d’escollir el tema a tractar a partir d’unes propostes.

Aquelles famílies que esteu interessades a participar, podeu adreçar-vos a educacio.afaproven@gmail.com abans del 17 de març. Si hi ha un número suficient d’inscripcions contactarem amb vosaltres per tal de decidit el millor horari per fer l’activitat.

Més informació aquí.

Deixa un comentari, volem la vostra opinió