Dau Barcelona arriba a la segona edició i es consolida com una gran festa de la creativitat en els jocs de taula. L’entrada és lliure, s’adreça a un públic ampli i s’ofereixen jocs per a totes les edats. Els jocs són sobretot una activitat de creació, de manera que es posa l’accent en els autors de jocs de taula.
Fabra i Coats – Fàbrica de Creació de Barcelona acull el Dau Barcelona el cap de setmana del 14 i 15 de desembre, de les 10 del matí a les 8 del vespre, tot ampliant la superfície dedicada al festival amb l’Espai Josep Bota i la Nau G, espais que se sumen a la nau central de l’antic complex fabril.
El festival edita una guia amb un recull dels millors jocs que es poden trobar actualment a les botigues. I tothom pot participar en el concurs “Els daus del Dau”, un gran repte que vincula l’esperit lúdic amb el territori.
Així mateix, el Consorci per a la Normalització Lingüística de Barcelona i la Plataforma per la Llengua conviden els assistents a jugar en català.
Els jocs són l’única activitat de creació on el receptor final n’és sempre el protagonista absolut. Un joc és una creació que experimenten, literalment, les persones. A més, un joc és un fenomen de relació i de cohesió social de primer ordre. Per això, Dau Barcelona és un festival que s’adreça a les famílies i a la comunitat de jugadors avesats, als qual oferim l’ampli ventall de jocs de taula que hi ha ara mateix a l’abast. Durant dos dies, els editors de jocs presents al mercat proposaran i ensenyaran jocs a grans i a petits. A partir de 5 anys tothom podrà jugar.
On? A la Fabrica de creació Fabra i Coats c. Sant Adrià, 20 (a 3’ de la L1: Sant Andreu) Busos: 11, 40, 73 i 126