Actualitzada el 7/05/2014 12:58
Aquest cap de setmana se celebrarà una nova edició del saló Bebès&Mamàs a Barcelona (pavelló 1 de Fira de Barcelona, recinte de Montjuïc). Aquest any, la moda infantil és una de les protagonistes gràcies a la Barcelona Fashion Walking, una passarel·la de moda infantil i puericultura. També hi haurà espai per a la solidaritat amb les activitats organitzades per Pallassos sense Fronteres, una exposició de fotografia sobre l’embaràs, un cicle de xerrades amb mamàs blogueres, tallers i les últimes novetats en productes per a mares, pares i bebès.La Barcelona Fashion Walking és una de les grans novetats d’aquesta edició. Es tracta d’una passarel·la de moda infantil i puericultura en la qual les marques participants presenten les seves noves col·leccionis primavera-estiu. L’esdeveniment s’inaugura el dissabte a les 12:00h. Els assistents podran participar en el gran sorteig “Omple el teu armari”, per aconseguir un armari ple de productes de les grans marques participants en la passarel·la.
Aquesta edició de “Bebès&Mamàs” compta per vegada primera amb una exposició fotogràfica. Un total de 30 lones de gran format acolliran la col·lecció “Mamis” del fotògraf especialista en maternitat Cristóbal Corredor. Aquesta mostra estarà situada a la plaça Univers i és una petita mostra, però en gran format, del que aquest professional de la imatge ha capturat durant l’últim any.
El toc solidari d’aquesta edició el posa Pallassos sense fronteres, que estarà present en la fira a través d’una activitat en la qual mares i pares podran treure’s una foto amb nas de pallasso. Tant el dissabte com el diumenge a les 17:00h un grup de professionals durà a terme un espectacle solidari de malabars.
Els assistents també poden gaudir de les xerrades de les dues blogueres de referència que estaran presents en aquesta edició: Mª José Cayuela, que parlarà sobre “24 hores en la vida d’una blogger” i Gisela Soroka qui se centrarà en la relació dels nens i la lectura.
El saló ofereix una àmplia varietat d’activitats. A la pista de gateig els bebès es mouen a pler i demostren que són gateajadors experts i a la pista de trunkis els més petits posen en pràctica la seva habilitat corrent sobre aquestes maletes tot terreny. Les sessions de massatge per a bebès, la zona de jocs, el racó de la lactància, els tallers de dibuix i pintacares i les conferències sobre seguretat a l’automòbil o la conservació de les cèl·lules mare són altres de les propostes que completen l’oferta del saló.
Més informació a: www.bebesmamas.com.
Dades d’interès:
Data: 10 i 11 de maig de 2014.
Lloc: Pavelló 1 de Fira de Barcelona, recinte de Montjuïc.
Horari: De 10:00h a 20:00h.
Preu entrada: 11 eur (8 eur amb val descompte que trobeu a la pàgina web)