Som mares i pares responsables…
protegim del sol els nostres fills
El sol és una font de salut, i per tant, cal prendre’l amb cura. Molts dels casos de càncer de pell es podrien prevenir evitant una exposició excessiva al sol, i a les cremades cutànies que pugui causar, sobretot en els infants.
Els infants, els adolescents i les persones de pell molt blanca tenen més facilitat de cremar-se quan prenen el sol, ja que la seva pell és més sensible a les radiacions ultraviolades, per tant, cal extremar les mesures de protecció.
Com prendre el sol
Eviteu estar-vos llargues estones al sol, sobretot en les hores de màxima intensitat solar, entre les dotze del migdia i les quatre de la tarda.
Porteu samarreta, gorra i ulleres per protegir-vos del sol encara que estigui ennuvolat, ja que l’efecte de les radiacions solars es manté i, per tant, cal prendre les mesures de protecció.
Utilitzeu fotoprotectors solars adequats al tipus de pell. Esteneu-vos el producte per tot el cos i renoveu-ne l’aplicació. Cal recordar que la utilització de fotoprotectors no s’ha de considerar una manera segura de perllongar l’exposició al sol.
Tríptic Campanya Protecció Solar
Us informem que l’Escola Provençals participa en la Campanya de Protecció Solar per prevenir el càncer de pell.